Од данас ће грађани, који су од пре два дана почели да предају захтеве за замену старих возачких дозвола путем Портала еУправа, моћи да подигну своје продужене возачке дозволе. Возачи ће нове картичне возачке дозволе моћи да подигну на шалтерима полицијских станица према својим местима пребивалишта.
Пуштање у рад ове услуге изазвало је огромно интересовање грађана и до сада је преко Портала еУправа поднето више од 1.000 захтева за замену старе (папирне) возачке дозволе. Информацију о новој услузи је у претходна два дана затражило 100.000 евидентираних посетилаца Портала.
Грађани који ће данас подићи нову возачку дозволу поднели су захтев непосредно по пуштању ове електронске услуге у рад, користећи личну карту са чипом, а затим и извршавајући уплату по само једној уплатници. По евидентирању уплате, израђена нова возачка дозвола шаље се у полицијску станицу по месту пребивалишта, о чему се грађанин обавештава електронском поштом.
Плаћање грађани могу да обаве путем електронског банкарства, или на шалтерима банака, а ускоро се очекује и могућност плаћања путем платних картица, о чему Управа за Дигиталну Агенду интензивно преговара са Министарством финансија. У плану је и увођење могућности обавештења грађана путем SMS поруке.
Поред услуге „Заменe возачке дозволе“, која је пуштена у рад 25. фебруара, на еУправи су од раније успостављене и многе друге еУслуге. У току истог дана поднето је и 1500 захтева за продужење регистрационе налепнице на укупно 328 овлашћених техничких прегледа широм Србије и заказано 350 термина за издавање личне карте и пасоша. Истовремено, на 150 шалтера широм Србије заказано је 300 термина за подношење захтева за враћање одузете имовине, односно обештећење.