Снежана Кусовац из Министарства трговине, туризма и телекомуникација рекла је за РТС да је у последња три месеца у Београд допутовало пет турских парова ради венчања што показује да је свадба потенцијални туристички производ Србије.
„Две фамилије младенаца допутују неколико дана раније и спавају у београдским хотелима, прославу праве у неком од ресторана и обилазе град са туристичкiм водичем што је заокружен туристички производ – венчавање у Србији“, казала је Кусовац.
Амбасадор Турске у Београду Мехмет Кемал Бозај који је већ трећи пут у улози матичара каже да је то узбудљива улога за амбасадора, јер се обично бави политичким и економским темама, а ово је врло животно, осетљиво и људски.
„Исто је као да иду у Анталију, иста је раздаљина од Истанбула, а цене су одговарајуће, посете и земљу у којој нису били“, објашњава амбасадор зашто се младенци одлучују да свадбу праве у Србији.
Према подацима Републичког завода за статистику, Србију је у првих 11 месеци у 2014. години посетило око 43.315 турских гостију, што је 30% више него у односу на исти период 2013. године, док су турски туристи у овом периоду остварили чак 77.364 ноћења, што је скок од 50% у поређењу са претходном годином.
Све то је резултат промотивне кампање Туристичке организације Србије на турском тржишту која је започета 2013. године.
„Захваљујући наступу на сајмовима туризма у Турској, довођењу новинара и туристичких агената у Србију и свакако сарадњи авиокомпанија Air Serba и Turkish Airlines бележимо изузетан раст промета туриста из Турске“ закључује Снежана Кусовац.