Sajam turizma u Beogradu od 23. do 26.februara

Pomoćnik ministra za turizam Renata Pindžo izjavila je da će ove godine prvi put na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu svoje turističke potencijale predstaviti direktno Kina i Rusija, što je veoma značajno jer će Srbija i ceo ovaj region tako povećati svoju vidljivost u svetu.

Ona je naglasila i da je sajam značajno mesto na kome turistički privrednici mogu da nadograde svoje poslovne kontakte.

Pindžo je dodala da je prošla godina, kada je ostvareno 2,75 miliona dolazaka, bila rekordna za turizam Srbije i da je već u novebru 2016, od te privredne grane zarađeno koliko i čitave 2015.

Navela je i da će ove godine biti nastavljen rad na promociji turizma, kao i ukupne turističke ponude u Srbiji, dodavši da se akcija deljenja vaučera za odmor u Srbiji veoma uspešno sprovodi i u ovoj godini i da je od početka godine do sada podneto 58 odsto više zahteva za vaučere nego što je bilo u istom periodu prošle godine.

Pindžo je izrazila očekivanje da će posećenost ovogodišnjeg Sajma turizma biti veća nego prošle godine kada je tu manifestaciju posetilo 72.000 ljudi.
Direktorka Turističke organizacije Crne Gore Željka Radak Kukavičić rekla je da je turizam najvažnija privredna delatnost u toj zemlji i da mnogo toga interesantnog može da ponudi turistima.

Direktorka Turističke organizacije Srbija (TOS) Marija Labović kazala je da će na Sajmu turizma i Srbija predstaviti svoje prirodne lepote, turističke adute, potencijale, znamenitosti kao i raznolike sadržaje za odmor, zdravstveni turizam, zabavu, sport i rekreaciju.

Ona je navela da će TOS turističku ponudu Srbije predstaviti kroz film „52 vikenda u Srbiji“, koji nosi poruku dobrodošli u Srbiju, a biće predstavljena i mobilna aplikacija Audio vodič kroz Srbiju i brošura 52 ukusa Srbije i Katalog seoskih turističkih domaćinstava.

Na Beogradskom sajmu će od 23. do 26. februara biti održan 39. Međunarodni sajam turizma na kome će se predstaviti 1.100 izlagača iz 56 zemalja.

Kako je najavljeno na toj četvorodnevnoj manifestaciji, predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, turistički centri, hoteli, planine, banje, jezera, gradovi, regije, vazduhoplovne kompanije, kao i međunarodni tur-operatori.

Slogan ovogodišnjeg Sajma turizma, najveće turističke manifestacije u zemlji i regionu jugoistočne Evrope, je “Uživajte na vreme“, a zemlja partner je Crna Gora.
Istovremeno sa Sajmom turizma, na Beogradskom sajmu organizuju se još tri manifestacije – 13. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, 8. Sajam vina BeoWine i 13. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.