Помоћник министра за туризам Рената Пинџо изјавила је да ће ове године први пут на Међународном сајму туризма у Београду своје туристичке потенцијале представити директно Кина и Русија, што је веома значајно јер ће Србија и цео овај регион тако повећати своју видљивост у свету.
Она је нагласила и да је сајам значајно место на коме туристички привредници могу да надограде своје пословне контакте.
Пинџо је додала да је прошла година, када је остварено 2,75 милиона долазака, била рекордна за туризам Србије и да је већ у новебру 2016, од те привредне гране зарађено колико и читаве 2015.
Навела је и да ће ове године бити настављен рад на промоцији туризма, као и укупне туристичке понуде у Србији, додавши да се акција дељења ваучера за одмор у Србији веома успешно спроводи и у овој години и да је од почетка године до сада поднето 58 одсто више захтева за ваучере него што је било у истом периоду прошле године.
Пинџо је изразила очекивање да ће посећеност овогодишњег Сајма туризма бити већа него прошле године када је ту манифестацију посетило 72.000 људи.
Директорка Туристичке организације Црне Горе Жељка Радак Кукавичић рекла је да је туризам најважнија привредна делатност у тој земљи и да много тога интересантног може да понуди туристима.
Директорка Туристичке организације Србија (ТОС) Марија Лабовић казала је да ће на Сајму туризма и Србија представити своје природне лепоте, туристичке адуте, потенцијале, знаменитости као и разнолике садржаје за одмор, здравствени туризам, забаву, спорт и рекреацију.
Она је навела да ће ТОС туристичку понуду Србије представити кроз филм „52 викенда у Србији“, који носи поруку добродошли у Србију, а биће представљена и мобилна апликација Аудио водич кроз Србију и брошура 52 укуса Србије и Каталог сеоских туристичких домаћинстава.
На Београдском сајму ће од 23. до 26. фебруара бити одржан 39. Међународни сајам туризма на коме ће се представити 1.100 излагача из 56 земаља.
Како је најављено на тој четвородневној манифестацији, представиће се најзначајније туристичке агенције, савези и организације, туристички центри, хотели, планине, бање, језера, градови, регије, ваздухопловне компаније, као и међународни тур-оператори.
Слоган овогодишњег Сајма туризма, највеће туристичке манифестације у земљи и региону југоисточне Европе, је “Уживајте на време“, а земља партнер је Црна Гора.
Истовремено са Сајмом туризма, на Београдском сајму организују се још три манифестације – 13. Међународни сајам опреме за хотелијерство и угоститељство ХОРЕЦА, 8. Сајам вина БеоWине и 13. Сајам сувенира „Посетите Србију“.