Manifestacije su turistički brend Srbije

Pomoćnik ministra za turizam Renata Pindžo izjavila je novinarima povodom najave prvog festivala „Beogradski manifest“ da su manifestacije postale turistički brend Srbije evropskih i svetskih razmera.

Ona je rekla da se u Srbiji godišnje održi oko 1700 manifestacija dok prema nezvaničnim podacima ovaj broj premašuje 3000.

Pindžo je izrazila zadovoljstvo što će se prvi put u Beogradu na jednom mestu okupiti sve najznačajnije domaće manifestacije i ostali autentični turistički proizvodi iz čak 50 gradova Srbije, a kako kaže, očekuju se i učesnici iz regiona.

Taj festival je jedini koji je uspeo da okupi najbolje iz Srbije na jednom mestu, Srbija u malom, kazala je ona i dodala da je festival mesto gde se mogu videti predlozi za putovanja za predstojeću letnju sezonu.

Manifestacije su turistički brend Srbije

Osvrćući se na proteklu rekordnu zimsku sezonu koja je bila uspešna zahvaljujući javno-privatnom partnerstvu, Pindžo je istakla da je po ko zna koji put potvrđeno da isključivo sinergijom, kako je i ovaj festival organizovan, možemo da očekujemo pozitivan rezultat.

Govoreći o autentičnosti predstojećeg festivala, Pindžo je posebno istakla vreme održavanja čime naš glavni grad ima mogućnost da se i u maju, pred sam početak letnje sezone, upiše u kalendar značajnih događaja kako u regionu tako i širom Evrope.

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je podržalo organizaciju festivala „Beogradski manifest“ kao proizvoda koji će nas u narednom periodu dodatno pozicionirati na turističkom tržištu.

Taj događaj je prvi veliki festival manifestacija, destinacija i degustacija koji će se od 22. do 24. maja održati na Kalemegdanskoj tvrđavi.