Pomoćnik ministra za turizam Renata Pindžo izjavila je novinarima povodom najave prvog festivala „Beogradski manifest“ da su manifestacije postale turistički brend Srbije evropskih i svetskih razmera.
Ona je rekla da se u Srbiji godišnje održi oko 1700 manifestacija dok prema nezvaničnim podacima ovaj broj premašuje 3000.
Pindžo je izrazila zadovoljstvo što će se prvi put u Beogradu na jednom mestu okupiti sve najznačajnije domaće manifestacije i ostali autentični turistički proizvodi iz čak 50 gradova Srbije, a kako kaže, očekuju se i učesnici iz regiona.
Taj festival je jedini koji je uspeo da okupi najbolje iz Srbije na jednom mestu, Srbija u malom, kazala je ona i dodala da je festival mesto gde se mogu videti predlozi za putovanja za predstojeću letnju sezonu.
Osvrćući se na proteklu rekordnu zimsku sezonu koja je bila uspešna zahvaljujući javno-privatnom partnerstvu, Pindžo je istakla da je po ko zna koji put potvrđeno da isključivo sinergijom, kako je i ovaj festival organizovan, možemo da očekujemo pozitivan rezultat.
Govoreći o autentičnosti predstojećeg festivala, Pindžo je posebno istakla vreme održavanja čime naš glavni grad ima mogućnost da se i u maju, pred sam početak letnje sezone, upiše u kalendar značajnih događaja kako u regionu tako i širom Evrope.
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je podržalo organizaciju festivala „Beogradski manifest“ kao proizvoda koji će nas u narednom periodu dodatno pozicionirati na turističkom tržištu.
Taj događaj je prvi veliki festival manifestacija, destinacija i degustacija koji će se od 22. do 24. maja održati na Kalemegdanskoj tvrđavi.