Манифестације су туристички бренд Србије

Помоћник министра за туризам Рената Пинџо изјавила је новинарима поводом најаве првог фестивала „Београдски манифест“ да су манифестације постале туристички бренд Србије европских и светских размера.

Она је рекла да се у Србији годишње одржи око 1700 манифестација док према незваничним подацима овај број премашује 3000.

Пинџо је изразила задовољство што ће се први пут у Београду на једном месту окупити све најзначајније домаће манифестације и остали аутентични туристички производи из чак 50 градова Србије, а како каже, очекују се и учесници из региона.

Тај фестивал је једини који је успео да окупи најбоље из Србије на једном месту, Србија у малом, казала је она и додала да је фестивал место где се могу видети предлози за путовања за предстојећу летњу сезону.

Манифестације су туристички бренд Србије

Осврћући се на протеклу рекордну зимску сезону која је била успешна захваљујући јавно-приватном партнерству, Пинџо је истакла да је по ко зна који пут потврђено да искључиво синергијом, како је и овај фестивал организован, можемо да очекујемо позитиван резултат.

Говорећи о аутентичности предстојећег фестивала, Пинџо је посебно истакла време одржавања чиме наш главни град има могућност да се и у мају, пред сам почетак летње сезоне, упише у календар значајних догађаја како у региону тако и широм Европе.

Министарство трговине, туризма и телекомуникација је подржало организацију фестивала „Београдски манифест“ као производа који ће нас у наредном периоду додатно позиционирати на туристичком тржишту.

Тај догађај је први велики фестивал манифестација, дестинација и дегустација који ће се од 22. до 24. маја одржати на Калемегданској тврђави.