Помоћник министра за туризам Рената Пинџо изјавила је новинарима поводом најаве првог фестивала „Београдски манифест“ да су манифестације постале туристички бренд Србије европских и светских размера.
Она је рекла да се у Србији годишње одржи око 1700 манифестација док према незваничним подацима овај број премашује 3000.
Пинџо је изразила задовољство што ће се први пут у Београду на једном месту окупити све најзначајније домаће манифестације и остали аутентични туристички производи из чак 50 градова Србије, а како каже, очекују се и учесници из региона.
Тај фестивал је једини који је успео да окупи најбоље из Србије на једном месту, Србија у малом, казала је она и додала да је фестивал место где се могу видети предлози за путовања за предстојећу летњу сезону.
Осврћући се на протеклу рекордну зимску сезону која је била успешна захваљујући јавно-приватном партнерству, Пинџо је истакла да је по ко зна који пут потврђено да искључиво синергијом, како је и овај фестивал организован, можемо да очекујемо позитиван резултат.
Говорећи о аутентичности предстојећег фестивала, Пинџо је посебно истакла време одржавања чиме наш главни град има могућност да се и у мају, пред сам почетак летње сезоне, упише у календар значајних догађаја како у региону тако и широм Европе.
Министарство трговине, туризма и телекомуникација је подржало организацију фестивала „Београдски манифест“ као производа који ће нас у наредном периоду додатно позиционирати на туристичком тржишту.
Тај догађај је први велики фестивал манифестација, дестинација и дегустација који ће се од 22. до 24. маја одржати на Калемегданској тврђави.