Načelnik za trgovinu i razvoj konkurencije u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Željko Rakić rekao je u Nišu, na prezentaciji u okviru projekta IPA 2012 „Razvoj elektronskog poslovanja“, da oni koji se bave elektronskom trgovinom imaju obavezu da nezadovoljnom kupcu zamene proizvod bez navođenja razloga u roku od 14 dana jer se radi o kupovini na daljinu.
On je predstavnicima malih i srednjih preduzeća u trgovini rekao da se u elektronskoj trgovini ne izdaju fiskalni računi sem u slučaju kada je u pitanju akcizna roba.
Rakić je objasnio da u elektronskoj trgovini važe sva načela kao i u klasičnoj što znači da moraju da budu istaknuti cena i deklaracija proizvoda.
To je prva u nizu jesenjih radionica koje će biti održane širom Republiek Srbije a namenjene su trgovcima koji žele da se uključe u svet internet poslovanja i elektronske trgovine, ali i onima koji žele da prošire svoja znanja.
Sledeće radionice su zakazane u četvrtak, 20. oktobar na Otvorenom univerzitetu u Subotici, u utorak, 25. oktobra u Regionalnoj razvojnoj agenciji u Užicu, u sredu, 26. oktobra u Kragujevcu i u subotu, 3. novembra u Beogradu.
Projekat IPA 2012 „Razvoj elektronskog poslovanja“ finansira Evropska unija sa ciljem da se u Republici Srbiji poveća konkurentnost privrede jačanjem privatnog sektora, uz poseban naglasak na mala i srednja preduzeća.
Korisnici projekta i glavni partneri su Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i Ministarstvo privrede Republike Srbije.