У Нишу одржана обука за електронску трговину

Начелник за трговину и развој конкуренције у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Жељко Ракић рекао је у Нишу, на презентацији у оквиру пројекта ИПА 2012 „Развој електронског пословања“, да они који се баве електронском трговином имају обавезу да незадовољном купцу замене производ без навођења разлога у року од 14 дана јер се ради о куповини на даљину.

Он је представницима малих и средњих предузећа у трговини рекао да се у електронској трговини не издају фискални рачуни сем у случају када је у питању акцизна роба.

Ракић је објаснио да у електронској трговини важе сва начела као и у класичној што значи да морају да буду истакнути цена и декларација производа.

То је прва у низу јесењих радионица које ће бити одржане широм Републиек Србије а намењене су трговцима који желе да се укључе у свет интернет пословања и електронске трговине, али и онима који желе да прошире своја знања.

Следеће радионице су заказане у четвртак, 20. октобар на Отвореном универзитету у Суботици, у уторак, 25. октобра у Регионалној развојној агенцији у Ужицу, у среду, 26. октобра у Крагујевцу и у суботу, 3. новембра у Београду.

Пројекат ИПА 2012 „Развој електронског пословања“ финансира Европска унија са циљем да се у Републици Србији повећа конкурентност привреде јачањем приватног сектора, уз посебан нагласак на мала и средња предузећа.

Корисници пројекта и главни партнери су Министарство трговине, туризма и телекомуникација и Министарство привреде Републике Србије.