Љајић: Ваучери и промоција допринели расту броја домаћих туриста

Потпредседник Владе и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић изјавио је на Авали да синергијом акције ваучера и промотивних активности, од 2015. године имамо раст броја домаћих туриста.

,,2015. године смо по први пут, после 2007. године, имали раст броја домаћих туриста. Ми смо 2015. године имали милион и триста хиљада домаћих туриста, а 2017. године већ скоро милион и шесто хиљада, што је 22 одсто више”, рекао је Љајић на обележавању почетка овогодишње промотивне кампање Туристичке организације Србије посвећене домаћим туристима која носи назив „Које моменте ћеш памтити овог лета“.

Он је рекао да је акција поделе ваучера за поједине дестинације била готово спасоносна што је случај са Сокобањом, која је 2015. године имала 195 хиљада ноћења, а прошле године 262 хиљаде, што је раст од 34 одсто.

Љајић је изјавио да су највећи проблеми појединих дестинација то што се годинама није улагало у инфраструктурне пројекте као и недостатак промоције, али се нада да ће Србија у наредном периоду имати десетак озбиљних, међународно признатих, ратификованих туристичких дестинација.

,,Поред Сокобање имамо у плану да развијемо још неколико дестинација које имају добар потенцијал. Имамо Палић који је одлична али неискоришћена дестинација где такође планирамо читав низ мера и активности и Дунав са својих седам тврђава од којих су неке већ у фази реконструкције.

Говорећи о Авали као туристичкој дестинацији, Љајић је навео да пре две године на Авали није било никаквих садржаја осим да се са торња посматра Београд, док сада имамо један мали град где туристи могу да се задрже захваљујући разноврсном садржају.

Управо захваљујући томе, каже министар, тренутно имамо око 35 одсто више продатих улазница на торњу у односу на исти период прошле године док у појединим месецима тај проценат расте и до 50 одсто.
Министар је на Авали најавио нове садржаје у склопу којих је и осветљење торња како би се током ноћи видео из разних крајева Београда.

,,Ове године се надам да ће на торњу бити око 200 хиљада продатих улазница за разлику од прошле године када је било око 160 хиљада”, закључио је Љајић.