Srbija sve više postaje ozbiljna turistička destinacija

Potpredsednik Vlade Republike Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić prisustvovao je danas završnom događaju promotivne kampanje „Vidi Srbiju – savršen odmor nadohvat ruke“ i tom prilikom istakao da je već u prvih pet meseci ove godine povećan broj inostranih turista za 15 odsto.

Ljajić je ukazao na to da je Srbija jedna od retkih zemalja koja u kontinuitetu ima dvocifreni rast broja inostranih turista, ocenivši da još mnogo toga da učinimo, pre svega na makretingu i poboljšanju turističke infrastrukture, da rezultati u ovoj oblasti budu još bolji.

Sve više postajemo ozbiljna turistička destinacija, poručio je on i naglasio da će ova godina biti impresivna kada je reč o turističkom prometu, kako domaćem, tako i inostranom.

Srbija sve više postaje ozbiljna turistička destinacija

Srbija, kako je ukazao, nema finansijske, kadrovske i organizacione kapacitete da sve turističke potencijale upotrebi na jednak način.

Istovremeno, on je saopštio da je do danas izdato 65.000 vaučera za odmor u našoj zemlji.

Prema njegovim rečima, za čitavu godinu planirano je 60.000 vaučera, tako da su izdvojena dodatna sredstva iz budžetske rezerve kako bi se projekat podsticanja razvoja domaćeg turizma putem vaučera nastavio.

Ljajić je objasnio da je planirano da ova akcija traje do 15. oktobra, ocenivši da će ukupno 80.000 vaučera za koje su obezbeđena sredstva biti potrošena već u avgustu.

Ova akcija je dala ogroman doprinos razvoju domaćeg turizma, budući da unazad dve godine imamo značajan rast broja domaćih turista zahvaljujući akciji sa vaučerima, objasnio je potpredsednik Vlade.

Direktor Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović napomenula je da je ova organizacija, treću godinu za redom, organizovala promotivnu kampanju za domaće turiste, sada pod sloganom “Vidi Srbiju – savršen odmor na dohvat ruke“.

Kampanja, koja je započeta pre dva meseca, proširena je i na zemlje regiona, jer su to države iz kojih najveći broj turista dolazi u Srbiju, navela je ona i dodala da je ova kampanja mešavina svih vidova oglašavanja, ali i predstavljanja na trgovima kroz Srbiju – u Nišu, Novom Sadu, Čačku i u Beogradu.

Kampanju „Vidi Srbiju – savršen odmor nadohvat ruke“ je, u cilju promocije domaće turističke ponude, organizovala Turistička organizacija Srbije (TOS).