Србија све више постаје озбиљна туристичка дестинација

Потпредседник Владе Републике Србије и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић присуствовао је данас завршном догађају промотивне кампање „Види Србију – савршен одмор надохват руке“ и том приликом истакао да је већ у првих пет месеци ове године повећан број иностраних туриста за 15 одсто.

Љајић је указао на то да је Србија једна од ретких земаља која у континуитету има двоцифрени раст броја иностраних туриста, оценивши да још много тога да учинимо, пре свега на макретингу и побољшању туристичке инфраструктуре, да резултати у овој области буду још бољи.

Све више постајемо озбиљна туристичка дестинација, поручио је он и нагласио да ће ова година бити импресивна када је реч о туристичком промету, како домаћем, тако и иностраном.

Србија све више постаје озбиљна туристичка дестинација

Србија, како је указао, нема финансијске, кадровске и организационе капацитете да све туристичке потенцијале употреби на једнак начин.

Истовремено, он је саопштио да је до данас издато 65.000 ваучера за одмор у нашој земљи.

Према његовим речима, за читаву годину планирано је 60.000 ваучера, тако да су издвојена додатна средства из буџетске резерве како би се пројекат подстицања развоја домаћег туризма путем ваучера наставио.

Љајић је објаснио да је планирано да ова акција траје до 15. октобра, оценивши да ће укупно 80.000 ваучера за које су обезбеђена средства бити потрошена већ у августу.

Ова акција је дала огроман допринос развоју домаћег туризма, будући да уназад две године имамо значајан раст броја домаћих туриста захваљујући акцији са ваучерима, објаснио је потпредседник Владе.

Директор Туристичке организације Србије (ТОС) Марија Лабовић напоменула је да је ова организација, трећу годину за редом, организовала промотивну кампању за домаће туристе, сада под слоганом “Види Србију – савршен одмор на дохват руке“.

Кампања, која је започета пре два месеца, проширена је и на земље региона, јер су то државе из којих највећи број туриста долази у Србију, навела је она и додала да је ова кампања мешавина свих видова оглашавања, али и представљања на трговима кроз Србију – у Нишу, Новом Саду, Чачку и у Београду.

Кампању „Види Србију – савршен одмор надохват руке“ је, у циљу промоције домаће туристичке понуде, организовала Туристичка организација Србије (ТОС).