Србија представила своју богату понуду на сајму туризма у Кини

Помоћница министра за туризам Рената Пинџо учествовала је на 14. туристичком сајму (COTTM) у Кини, који један од најважнијих пословних догађаја у туристичкој индустрији усмерен на растућа емитивна туристичка тржишта.

Током боравка у Пекингу, Пинџо се састала са директором Департмана за промоцију туризма и међународну сарадњу Државне управе за туризам НР Кине Зханг Лизхонгом и замеником директора Општинске комисије за туризам Пекинга Ју Дебином, са којима је разговарала о могућностима даљег унапређења сарадње и повећања броја кинеских туриста у Србији и региону.

Такође, помоћница министра и директорка туристичке организација Србије Марија Лабовић одржале су састанак са директором продаје и маркетинга Hainan Airlines-a, који је најавио потребу, али и могућност увођења још једног лета недељно на релацији Београд – Пекинг који је ова авио компанија успоставила у септембру 2017. године.

ТОС је у сарадњи са представницима Hainan Airlines-a организовао састанке, радионицу за туроператоре, на којој је присуствовало преко 50 организатора туристичких путовања из Кине.

Помоћница министра за туризам је на конференцији за медије на којој су бројни новинари из Кине имали прилике да се боље упознају са туристичком понудом Србије, а посебно са туристичком понудом Војводине и Београда, изјавила да је Србија широм отворила своје срце за кинеске туристе.

Навела је да верује да ће Србија својим богатим културно-историјским наслеђем, богатом природом, а пре свега својим гостопримством бити атрактивна дестинација за кинеске туристе.

На сајму COTTM уприличено је и свечано потписивање споразума између Туристичке организације Србије и најбрже растуће онлајн туристичке агенције у Кини (Tongcheng International Travel Service), која ће помоћи промоцији туристичке понуде Србије кроз своје дигиталне платформе стварајући различите туристичке понуде прилагођене кинеском туристичком тржишту.

Према подацима Светске туристичке организација Уједињених нација, Кина наставља да учвршћује своју позицију као највеће светско тржиште путовања и потрошње.

Кинески туристи више троше приликом путовања у Европу него путници са других прекоморских тржишта, што је веома значајно за туристичко тржиште Србије.

Према подацима Републичког завода за статистику у 2017. години највећи пораст броја долазака (180,8%) регистрован је код туриста из Кине а тај тренд се наставља и у 2018. години, у којој је у прва два месеца остварен највећи пораст броја долазака (253,7%), као и највећи пораст броја ноћења туриста из Кине и Хонг Конга (164,5%).