Пинџо: Време је за креирање заједничког туристичког производа

Помоћник министра трговине, туризма и телекомуникација Рената Пинџо оценила је данас да атрактивност целог региона као туристичке дестинације расте и да је ово прави моменат за креирање заједничког регионалног туристичког производа који ће свима донети профит.

Пинџо је указала да је број међународних туриста у овом региону у претходном периоду растао по стопи од шест до седам одсто годишње, што, како је навела, говори довољно о његовој атрактивности.

„Надамо се да ћемо заједничким снагама јавног и приватног сектора успети да креирамо заједнички туристички производ и да искористимо овај моменат да профитирамо јер туризам није само економска грана, већ је снажна и политичка и свака друга порука“, изјавила је она на Форуму о унапређењу регионалне сарадње на 38. Међународном сајму туризма.

Она је указала да је Србија последњих неколико година склопила више споразума и меморандума о сарадњи са скоро свим земљама региона и да је прави тренутак да се конкретизује идеја о регионалној сарадњи.

„То значи да је сада време за креирање конкретних регионалних туристичких производа, а потом на сцену треба да ступи приватни скетор који ће те производе уврстити у своју понуду и продавати на европском тржишту, али и на најзначајнијим растућим тржиштима, а то су удаљена прекоморска тржишта, пре свега Кина, Јапан, Кореја“, додала је она.

Подсетила је да ће у јуну Ер Србија увести директну линију од Београда до Њујорка што ће овај регион приближити тржишту Америке.

Она је рекла да је за формирање заједничког туристичког производа посебно важно направити избалансирани визни режим за цео регион.