Medijska kampanja za bezbednost dece na internetu

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija pokrenulo je medijsku kampanju za bezbednost dece na internetu i unapređenje digitalne pismenosti, u skladu sa Uredbom o bezbednosti i zaštiti dece pri korišćenju informaciono-komunikacionih tehnologija.

Kampanja „Bolji internet za decu“ ima za cilj da podigne nivo svesti i znanja o prednostima i rizicima korišćenja interneta i načinima bezbednog korišćenja interneta, unapredi digitalnu pismenost dece, odnosno učenika, roditelja, staratelja i nastavnika, kao i da obavesti širu javnost o mogućnostima prijave štetnih sadržaja na internetu nedavno osnovanom Nacionalnom kontakt centru za bezbednost dece na internetu.

Medijska kampanja koju realizuje naučno-obrazovna redakcija Radio televizije Srbije, počela je edukacijskim spotovima u kojima javne ličnosti šalju poruke o bezbednom korišćenju interneta, i nastavlja se igranim spotovima koji govore o najvećim opasnostima na internetu, kao i o mogućnostima za njegovo svrsishodno korišćenje.

Povodom premijernog emitovanja igranih spotova u emisiji „Tako stoje stvari“ na Prvom programu RTS-a, gostovala je državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Tatjana Matić.