Медијска кампања за безбедност деце на интернету

Министарство трговине, туризма и телекомуникација покренуло је медијску кампању за безбедност деце на интернету и унапређење дигиталне писмености, у складу са Уредбом о безбедности и заштити деце при коришћењу информационо-комуникационих технологија.

Кампања „Бољи интернет за децу“ има за циљ да подигне ниво свести и знања о предностима и ризицима коришћења интернета и начинима безбедног коришћења интернета, унапреди дигиталну писменост деце, односно ученика, родитеља, старатеља и наставника, као и да обавести ширу јавност о могућностима пријаве штетних садржаја на интернету недавно основаном Националном контакт центру за безбедност деце на интернету.

Медијска кампања коју реализује научно-образовна редакција Радио телевизије Србије, почела је едукацијским спотовима у којима јавне личности шаљу поруке о безбедном коришћењу интернета, и наставља се играним спотовима који говоре о највећим опасностима на интернету, као и о могућностима за његово сврсисходно коришћење.

Поводом премијерног емитовања играних спотова у емисији „Тако стоје ствари“ на Првом програму РТС-а, гостовала је државни секретар у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, Татјана Матић.