Државни секретар за телекомуникације, информационо друштво и поштански саобраћај, Стефан Лазаревић, заједно са градоначелником Суботице Модестом Дулићем и Увеом Фредхајмом, генералним директором Теленора Србије, отворио је први Контакт центар који ће на једном месту пружати телефонску подршку корисницима Теленорових услуга у две земље – Србији и Мађарској.
Телекомуникације су једна од најдинамичнијих привредних грана у Србији и имају велики утицај на развој и привредни раст, а њихов удео у бруто друштвеном производу Србије износи 5,5 одсто, истакао је Лазаревић. Одлука Теленора да прошири своје пословање које укључује кориснике из две земље представља добар позив за друге компаније да улажу у нашу земљу. Као један од највећих светских оператора, константним инвестицијама, ширењем своје мреже и сервиса које нуди, Теленор показује да има поверења у Републику Србију и да постоје бројне могућности за пословање у њој,“ изјавио је Лазаревић у свом обраћању свечаном скупу.
У Центру је тренутно запослено тридесеторо нових људи са српског и мађарског говорног подручја, који чине уиграни тим агената спремних да одговарају на позиве корисника и уједно задовоље високе критеријуме у пружању услуга.
Видео: Бета