Državni sekretar za telekomunikacije, informaciono društvo i poštanski saobraćaj, Stefan Lazarević, zajedno sa gradonačelnikom Subotice Modestom Dulićem i Uveom Fredhajmom, generalnim direktorom Telenora Srbije, otvorio je prvi Kontakt centar koji će na jednom mestu pružati telefonsku podršku korisnicima Telenorovih usluga u dve zemlje – Srbiji i Mađarskoj.
Telekomunikacije su jedna od najdinamičnijih privrednih grana u Srbiji i imaju veliki uticaj na razvoj i privredni rast, a njihov udeo u bruto društvenom proizvodu Srbije iznosi 5,5 odsto, istakao je Lazarević. Odluka Telenora da proširi svoje poslovanje koje uključuje korisnike iz dve zemlje predstavlja dobar poziv za druge kompanije da ulažu u našu zemlju. Kao jedan od najvećih svetskih operatora, konstantnim investicijama, širenjem svoje mreže i servisa koje nudi, Telenor pokazuje da ima poverenja u Republiku Srbiju i da postoje brojne mogućnosti za poslovanje u njoj,“ izjavio je Lazarević u svom obraćanju svečanom skupu.
U Centru je trenutno zaposleno tridesetoro novih ljudi sa srpskog i mađarskog govornog područja, koji čine uigrani tim agenata spremnih da odgovaraju na pozive korisnika i ujedno zadovolje visoke kriterijume u pružanju usluga.
Video: Beta