Министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић била је домаћин 2. по реду ,,Фестивала српске трпезе’’ у Скадарлији, јединствене манифестације која доприноси очувању нашег гастрономског наслеђа и представља српску трпезу као истински, туристички бренд.
,,Поред тога што презентује културу обедовања овдашњих простора и негује обичаје и особености српске трпезе кроз векове, ова манифестација има кључни значај у позиционирању Србије као гастрономске дестинације и тежи да постане традиционално место сусрета домаћина и гостију на културној и туристичкој мапи Србије’’, рекла је Матић.
Она је истакла да гастрономски туризам отвара могућност за развој предузетништва и повећање запослености, а такође има бројне позитивне ефекте на хотелску индустрију, угоститељство и повећања броја долазака туриста и ноћења. У протеклих шест година Министарство трговине, туризма и телекомуникација уложило je укупно 52.8 милиона динара у развој и промоцију гастрономских манифестација, док је за ,,Фестивал српске трпезе’’ опредељено 1.5 милиона динара.
Министарка Матић за крај поручила је да верује да ће ова манифестација постати све значајнија у овом делу Европе и бити препозната као врхунски, туристички бренд Србије.