Представљен заједнички туристички производ Србије и Македоније

Помоћница министра за туризам Рената Пинџо је на представљању заједничког туристичког производа Србије и Македоније, у оквиру овогодишњег Сајма туризма, изјавила да ова сарадња представља обострану корист и да треба предузети даље кораке за повезивање земаља региона.

Привредна комора Србије је у сарадњи са Стопанском комором Македоније припремила заједнички туристички производ „Од дунава до Охрида“ који обухвата три области – вино и гастрономију, религију и природне лепоте Србије и Македоније. Овај туристички производ намењен је Европи и далеким тржиштима.

„Нама је стало да се овај производ конкретно у пракси реализује, да следеће године можемо да говоримо и о томе колико је тих аранжмана продато, колико је туриста видело оно што је у овој богатој понуди културе и природног богатства Србије и Македоније.“ изјавила је Пинџо.

Она је нагласила и то да наредни корак представља укрупњавање заједничке сарадње, односно не само постојање сарадње између Србије и Црне Горе или Србије и Македоније, већ сарадња између више земаља региона.

,,Више земаља из региона треба заједно да креирају туристички производ који треба понудити удаљеним тржиштима попут Кине, Јапана, Емирата, Индије, Ирана, Сједињене Америчке Државе и других прекоокеанских тржишта”, истакла је помоћница министра.

Пинџо је закључила да је Србија један од најзначајних иницијатора регионалне сарадње када је реч о туризму. Она је посебно истакла његов социјални аспект и кохезиван фактор, који је у овом региону посебно значајан.

Секретар Удружења за туризам Привредне коморе Србије Тијана Маљковић најавила је да ће у априлу бити објављена средства Коморског инвестиционог форума, које ће користити Србија, заједно са осталим чланицама тог форума.

Тим средствима, Привредна комора Србије, са осталим коморама региона направиће сајт, ради промоције свих заједничких производа и повезивања свих субјеката који учествују у заједничкој понуди.