Пинџо: Кампања „Моја Србија” за јачање домаћег туризма

Помоћник министра трговине, туризма и телекомуникација Рената Пинџо најавила је почетак кампање промоције домаће туристичке понуде под називом „Моја Србија“.

Пинџо је, гостујући у Дневнику РТС рекла да је та кампања изузетно важна и да је Влада Србије снажно препознала туризам као своју развојну шансу.

„По угледу на неке друге земље, пре свега земље у окружењу, Влада припрема програме, а један од њих су мере подстицаја да домаће становништво проводи одмор или део одмора у домаћим центрима. Припрема се шема ваучера за заинтересоване грађане одређених категорија који ће моћи да га искористе како би платили део смештаја“, рекла је Пинџо.

Она је апеловала на привредне субјекте да имају разумевања за мере Владе Србије, да дају допринос у развоју домаћег тржишта јер ће то омогућити да се иста акција одржи и у наредним годинама.

Циљ кампање је, како је истакла, да све што је потрошено у Србији буде и враћено Србији и буџетским корисницима.