Pindžo: Kampanja „Moja Srbija” za jačanje domaćeg turizma

Pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Renata Pindžo najavila je početak kampanje promocije domaće turističke ponude pod nazivom „Moja Srbija“.

Pindžo je, gostujući u Dnevniku RTS rekla da je ta kampanja izuzetno važna i da je Vlada Srbije snažno prepoznala turizam kao svoju razvojnu šansu.

„Po ugledu na neke druge zemlje, pre svega zemlje u okruženju, Vlada priprema programe, a jedan od njih su mere podsticaja da domaće stanovništvo provodi odmor ili deo odmora u domaćim centrima. Priprema se šema vaučera za zainteresovane građane određenih kategorija koji će moći da ga iskoriste kako bi platili deo smeštaja“, rekla je Pindžo.

Ona je apelovala na privredne subjekte da imaju razumevanja za mere Vlade Srbije, da daju doprinos u razvoju domaćeg tržišta jer će to omogućiti da se ista akcija održi i u narednim godinama.

Cilj kampanje je, kako je istakla, da sve što je potrošeno u Srbiji bude i vraćeno Srbiji i budžetskim korisnicima.