Помоћник министра за заштиту потрошача Весна Новаковић изјавила је да је у Србији прошле године евидентирано скоро 17.000 приговора потрошача на купљене производе, од којих се највећи број односи на квалитет обуће.
Она је на конференцији за новинаре одржаној у Крагујевцу поводом обележавања 15. марта – Међународног дана потрошача рекла да је се од укупног броја приговора, око 15 одсто односи на квалитет обуће, пре свега, спортске, а по 10 процената приговора се односи на мобилне телефоне, телекомуникационе услуге, рачунаре, ИТ опрему и услуге од општег економског интереса.
Наглашавајући да су то најчешћи проблеми са којима се суочавају потрошачи у Србији, Новаковић је казала да је реч о сличним приговорима какви су евидентирани у развијеним земљама Европе.