Државна секретарка Министарства трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић данас је у Удружењу новинара Србије (УНС) узела учешће у скупу „Комуникација са децом – ТВ програми за децу у Србији“, који организују УНС и УНИЦЕФ, на сесији „Могућности пројектног финансирања и подстицаји за производњу дечијег програма“.
У свом излагању, Татјана Матић је рекла да могућности за сарадњу између државног и цивилног сектора свакако има и да то доказују јавни конкурси за доделу средстава за програме у области развоја информационог друштва које је Министарство трговине, туризма и телекомуникација организовало две године за редом и на којима су могле да учествују заинтересоване невладине недобитне организације. На поменутим конкурсима било је могуће конкурисати на једну од пет предложених тема. Иако на први поглед ниједна од њих није директно везана за подстицај производње дечијег програма, уз мало креативних идеја, маштовитости и добре разраде ова тема може да се подведе под сваку од понуђених.
„До сада је пружена подршка за преко 80 пројеката , а Министарство ће свакако, колико год буде у могућности, наставити са пружањем финансијске подршке програмским активностима попут ових. Опредељена средства за ове конкурсе, обе године су износила 40 милиона динара“, истакла је државна секретарка.
Татјана Матић је нагласила да документ „Смернице за унапређивање улоге информационо-комуникационих технологија у образовању“ који је 2013. године припремио и усвојио Национални просветни савет Републике Србије, а у чијем писању је активно учествовао и Небојша Васиљевић, тадашњи помоћник министра у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, представља основу за примену нових технологија у ефективном управљању системом образовања, као и о коришћењу нових технологија у извођењу наставе и учењу.
У дискусији на ову тему учествовали су и представници других државних органа, медија, продукција, новинских и медијских удружења и стручне јавности.
Учесници испред ресорних министарстава сагласили су се да је кључ успеха интерресорна сарадња.