Matić na skupu „Komunikacija sa decom – TV programi za decu u Srbiji“

Državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić danas je u Udruženju novinara Srbije (UNS) uzela učešće u skupu „Komunikacija sa decom – TV programi za decu u Srbiji“, koji organizuju UNS i UNICEF, na sesiji „Mogućnosti projektnog finansiranja i podsticaji za proizvodnju dečijeg programa“.

U svom izlaganju, Tatjana Matić je rekla da mogućnosti za saradnju između državnog i civilnog sektora svakako ima i da to dokazuju javni konkursi za dodelu sredstava za programe u oblasti razvoja informacionog društva koje je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija organizovalo dve godine za redom i na kojima su mogle da učestvuju zainteresovane nevladine nedobitne organizacije. Na pomenutim konkursima bilo je moguće konkurisati na jednu od pet predloženih tema. Iako na prvi pogled nijedna od njih nije direktno vezana za podsticaj proizvodnje dečijeg programa, uz malo kreativnih ideja, maštovitosti i dobre razrade ova tema može da se podvede pod svaku od ponuđenih.
Matić na skupu „Komunikacija sa decom – TV programi za decu u Srbiji“
„Do sada je pružena podrška za preko 80 projekata , a Ministarstvo će svakako, koliko god bude u mogućnosti, nastaviti sa pružanjem finansijske podrške programskim aktivnostima poput ovih. Opredeljena sredstva za ove konkurse, obe godine su iznosila 40 miliona dinara“, istakla je državna sekretarka.

Tatjana Matić je naglasila da dokument „Smernice za unapređivanje uloge informaciono-komunikacionih tehnologija u obrazovanju“ koji je 2013. godine pripremio i usvojio Nacionalni prosvetni savet Republike Srbije, a u čijem pisanju je aktivno učestvovao i Nebojša Vasiljević, tadašnji pomoćnik ministra u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, predstavlja osnovu za primenu novih tehnologija u efektivnom upravljanju sistemom obrazovanja, kao i o korišćenju novih tehnologija u izvođenju nastave i učenju.

U diskusiji na ovu temu učestvovali su i predstavnici drugih državnih organa, medija, produkcija, novinskih i medijskih udruženja i stručne javnosti.

Učesnici ispred resornih ministarstava saglasili su se da je ključ uspeha interresorna saradnja.