У организацији Министарства трговине, туризма и телекомуникација одржане су бесплатне едукације представника малих и средњих предузећа из области трговине на Економском факултету у Београду.
Еминентни професори из области трговине и маркетинга су кроз дводневна предавања и интерактивне радионице учесницима на обуци представили:
• Стратегију позиционирања малих и средњих предузећа на тржишту Србије;
• Профитабилно пословање малих и средњих трговнских предузећа и све већи изазови који стоје пред њима;
• Управљање малопродајним објектима;
• Нови модел менаџмента категорије за мала и средња трговинска предузећа и
• Мерење ефеката промотивних активности у малим и средњим трговинским предузећима.
Начелник Одељења за трговину и развој конкуренције Жељко Ракић рекао је да су мала и средња предузећа најфлексибилнији део привреде и да најбрже генеришу нова радна места, а да ће се министарство надлежно за послове трговине трудити и у наредном пероду да помогне и подстакне развој МСП.