Vlada usvojila izmene i dopune Zakona o e-trgovini

Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, saopštila je da je Predlog Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o elektronskoj trgovini danas usvojen na sednici Vlade Srbije, a da se usvajanje Predloga Nacrta novog zakona o trgovini očekuje sledeće nedelje.

„Cilj novih zakonskih rešenja u oblasti elektronskog trgovanja robom i uslugama, koje je pripremilo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, kao i programskih i promotivnih aktivnosti na planu razvoja elektronske trgovine u Republici Srbiji, jeste ostvarivanje maksimalnih benefita za srpsku ekonomiju, ali i za srpsko društvo u celini“, izjavila je Matić na konferenciji održanoj u hotelu „Hilton“ u Beogradu.

Vlada usvojila izmene i dopune Zakona o e-trgovini

„Zbog toga je posebno značajna podrška USAID-a, kao i uključivanje i udruživanje privrednika koji su prepoznali u ovoj oblasti ne samo šansu za unapređenje sopstvenog poslovanja, već i šansu za ukupan privredni rast Srbije“, dodala je na skupu u organizaciji USAID-ovog Projekta saradnje za ekonomski razvoj i E-komerc Asocijacije Srbije.

Ona je podsetila i da Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija priprema Akcioni plan za razvoj e-trgovine, u okviru projekta „Jačanje elektronske trgovine u Republici Srbiji“ koji sprovodi sa USAID-om.

„Kako je istraživanje koje je sprovedeno u okviru ovog projekta pokazalo da su glavne barijere za rast ove oblasti nedovoljna informisanost i nedostatak poverenja, i kod trgovaca i kod potrošača, sa ciljem promovisanja i edukacije resorno Ministarstvo pokrenulo je i medijsku kampanju za razvoj e-trgovine“, napomenula je Matić.

Uvodni govor na konferenciji održao je i zamenik direktora USAID-ove kancelarije za demokratski i ekonomski razvoj u Srbiji, Gregori Olson, koji je izrazio očekivanje da će uklanjanje prepreka prepoznatih u istraživanju u okviru projekta „Jačanje elektronske trgovine u Republici Srbiji“, doprineti unapređivanju ove oblasti, kao i povezivanju sa regionalnim i međunarodnim tržištima.