Priznanja za najbolje domaće brendove „Najbolje iz Srbije“ biće dodeljenja u sredu, 9. aprila u 19:30 časova, na sečanosti u Jugoslovenskom dramskom pozorištu.
Akciju „Najbolje iz Srbije“ organizvala je Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija i dnevnim ekonomskim listom „Privredni pregled“.
U jubilarnoj 10. po redu akciji „Najbolje iz Srbije“ biće proglašena 23 pobednika za 2013. godinu, kao i najbolji robni i korporativni brend u protekloj deceniji.
U ovogodišnjoj akciji konkurisalo je 175 brendova, a najveći broj nominovan je u kategorijama robe svakodnevne potrošnje i uslužna preduzeća.
Glavni kriterijumi za ocenjivanje brendova u akciji „Najbolje iz Srbije 2013“ bili su tržišno-finansijski, percepcija ispitanika i ocena stručnog žirija.
Zbog velikog broja kvalitetnih brendova prijavljenih u kategorijama robe svakodnevne potrošnje – hrana i piće, biće proglašeno i 12 dobitnika nagrade „Top korner“, priznanja koje se dodeljuje u saradnji sa vodećim maloprodajnim lancima, a koje podrazumeva posebne promotivne pogodnosti.
Cilj akcije je da podstakne stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda, da se promovišu najbolji robni i korporativni brendovi iz Srbije, jača njihova tržišna pozicija i izgradi poverenje potrošača i partnera u zemlji i inostranstvu.