Плазма и Металац најбољи деценијски брендови из Србије

Плазма и Металац проглашени су најбољим деценијским домаћим брендовима у оквиру десете јубиларне акције „Најбоље из Србије“, коју организују Привредна комора Србије, Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација и лист „Привредни преглед“.

Потпредседник Владе Србије и министар спољне и унутрашње трговине и телекомуникација Расим Љајић је на свечаности организованој јуче у Југословенском драмском позоришту доделио награду представницима концерна Бамби за Плазму као најбољи робни бренд у претходној деценији.

Ове године за престижно признање „Најбоље из Србије“ је конкурисало 175 брендова, а осим признања за најбољи деценијски робни и корпоративни бренд синоћ су додељена још 23 признања у различитим категоријама.

У категорији Најбољи извозник, победници су Фијат аутомобили Србија, и то као велико предузеће, док је, када је реч о малим и средњим предузећима, ту титулу понео Биоенерџи поинт (Bioenergy).

Када је реч о корпоративном бренду, награђени су Концерн Бамби (храна), Нектар (пиће), Хемофарм (хемија, козметика, фармацеутски и сродни производи), Алфа Плам (трајна потрошна добра), Мона (одећа и обућа), НИС (производна добра и пословне услуге), ДИС (велика услужна предузећа) и Енергопројект Ентел (мала и средња услужна предузећа).

У категорији робни бренд, најбољи брендови су Искон уље (храна), Јелен пиво (пиће), Мерикс (хемија, козметика, фармацеутски и сродни производи), Металац посуђе (трајна потрошна добра), Икстрим интимо (Extreme intimo – одећа и обућа) и Хибрид сунцокрета Сумо 1 ПР (производна добра и пословне услуге).

Награђени су и Мамас бисквит хаус (Mamma’s Biscuit House – најбољи локални бренд), Премиа (најбоља трговинска робна марка) и Наше зрно, које је оцењено као најуспешније увођење новог бренда.

Најбољи инострани корпоративни бренд који послује у Србији је Кока кола хеленик (Coca Cola Hellenic), а најбоље увођење страног бренда на тржиште Србије је Gazprom Petrol Stations.

Најбоље јавно, државно или доминантно државно предузеће је Телеком Србија, а најбољи бренд са заштићеним географским пореклом је Футошки купус.