Државни секретар у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Татјанa Матић, разговарала је у Хангџоу са представницима компаније Алибаба о даљој сарадњи у области онлајн туризма и електронске трговине и плаћања.
На састанку у седишту те компаније са потпредседницом „Алибабе“ Хелен Ху и компанијским тимом за Европу договорено је да се до краја године финализирају сви планови чији је крајњи циљ пласирање платформе за електронско плаћање Алипеј (Alipay) на српско тржиште, а да се на тржишту Кине промовише туристичка понуда Србије.
Како се очекује Алибабина платформа Fligy допринела би у значајној мери промоцији Србије као дестинације али и олакшала бројним туристима из Кине долазак у Србију.
Та платформа кинеског гиганта у области дигиталне економије посебно је важна због чињенице да је број кинеских туриста у односу на 2016. годину порастао за 180.8% док је само у првој половини ове године тај пораст био, у односу исти период прошле године, 97.4%.