Министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић оценила је да корисници услуга оператора мобилних мрежа у Републици Србији могу буду задовољни, јер су испуњени европски стандарди електронских комуникација и достигнут висок степен развоја и унапређење дигиталних сервиса.
Поводом резултата упоредне анализе параметара квалитета у мобилним мрежама које је објавила Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге (РАТЕЛ), министарка је истакла да је таквим резултатима допринео рад те агенције, али и Влада Србије и Министарство трговине, туризма и телекомуникација који су својим активностима омогућили несметани развој тржишта.
„Уверени смо и да ће програм подстицаја у улагање у развој мреже, који је почео ове године покретањем Пројекта заједничке изградње широкопојасне комуникационе инфраструктуре у руралним пределима у Републици Србији, значајно допринети унапређењу квалитета и обима сервиса оператора и даљем развоју дигиталног друштва“, закључила је Матић.
Анализом коју је РАТЕЛ спровео четврту годину за редом, упоредним тестирањем квалитета услуга у мобилним мрежама, гледано из угла корисника, мерењем параметара квалитета говорне услуге и услуга преноса података, обухваћено је 50 градова и 10.000 километара путева у Србији.