Matić: Vrnjačka Banja je primer kako se razvija turistički brend

Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija, Tatjana Matić posetila je Vrnjačku Banju i 14. izdanje festivala Lovefest, koji je večeras zvanično počeo.

”Vrnjačka Banja je već regionalni turistički brend, koji se pozicionira i u evropskim okvirima i daje primer drugim destinacijama u našoj zemlji na koji način se razvija turistički brend i proizvod”, rekla je Matić.

Matić je takođe istakla da je Lovefest manifestacija od velikog značaja i da je za poslednjih deceniju i po trajanja u velikoj meri doprinela razvoju turizma Vrnjačke Banje. Ovom prilikom čestitala je organizatorima na sjajnoj organizaciji i merama zaštite koje sprovode u pandemijskim uslovima.

”Vrsta organizacije i protokola na festivalu Lovefest, kada govorimo o zaštiti od KOVID-19, ključna je i trebalo bi da se primenjuje prilikom organizovanja svih manifestacija u Srbiji u budućem periodu”, izjavila je Matić.

Tokom posete festivala, ministarka je obišla i punktove za izradu brzih antigenskih testova, gde je tokom dana bilo testirano preko 6000 mladih ljudi, od kojih je samo 8 bilo pozitivno.

Dodala je i da je ovo dokaz da je u kontrolisanim uslovima moguće organizovati događaje i manifestacije koji našu turističku ponudu čine bogatijom i ujedno doprineti podizanju svesti, pogotovo kod mladih ljudi, o neophodnosti vakcinacije kako bismo mogli da učestvujemo u manifestacijama poput ove.

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je u periodu 2015-2021. godine za projekte razvoja turizma u Vrnjačkoj banji ukupno opredelilo 207 miliona dinara.