Министарка трговине, туризма и телекомуникација, Татјана Матић разговарала је данас на састанку са градоначелником Крагујевца, Николом Дашићем о стратешком развоју туризма у Крагујевцу, инфраструктури и инвестиционим потенцијалима и позиционирањем Крагујевца као регионалног центра туристичке понуде.
Она је напоменула да је Министарство трговине, туризма и телекомуникација у претходном периоду за пројекте развоја туризма у Крагујевцу укупно определило 61,9 милиона динара, између осталог и за инфраструктурне пројекте међу којима су реконструкција објекта дечијег одмаралишта „Копаоник“, изградња „Авантура парка“, развој потенцијала ,,Језера Бубањ“, и међуопштински пројекат за развој ловног туризма на територији Шумадијског округа.
„Крагујевац као привредни, административни, образовни, здравствени, културни и спортски центар Шумадије има огромне потенцијале да уз Београд, Ниш и Нови Сад постане носилац градског туризма у предстојећем периоду опоравка од пандемијске кризе. Наставићемо са подстицајима и очекујемо нове иницијативе и предлоге како бисмо помогли да овај град добије високо заслужено место не само у домаћем туризму, чији нам је развој приоритет, већ и на туристичкој мапи региона и целе Европе“, истакла је Матић.
Представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација, градске управе, градске туристичке организације и Регионалне агенције за развој Шумадије и Поморавља, након састанка у Скупштини града Крагујевца, обишли су Музеј Војно-техничког завода (стара Ливница) у оквиру којег се одржава „Арсенал фест“, а поводом презентације планова Града да ревитализује тај простор.
Делегација је потом обишла и зграду Старе скупштине, која је категорисана као културно добро од великог значаја за РС, као и спомен-парк „Крагујевачки парк“ у Шумарицима и овом приликом одали почаст трагично страдалим ђацима које су 21. октобра 1941. стрељали припадници Вермахта.
Званичници су данас присуствовала и презентацији „Балканске винске мреже“ у Кући Ђуре Јакшића у Крагујевцу, иницијативи Регионалне агенције за економски развој Шумадије и Поморавља и Удружења винара Шумадије, уз подршку Сталне радне групе за подршку развоју рурала СЕЕ, а након тога организована је посета Салону вина у хотелу „Крагујевац“.
„Србија постаје винска дестинација са седамдесет седам виногорја и више виноградарских оаза. Ресорно министарство до сада је определило 34.800.000 динара за пројекте манифестације, промоција и едукација које се односе на вински туризам и наставићемо да улаже у овај значајни туристички сегмент који може да издвоји Србију у ширим европским оквирима“, поручила је министарка Матић.