Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim njenim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama WeChat i Weibo, izjavio je danas potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Ljajić je novinarima u Sjamenu, gde predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija i trgovine (CIFIT), rekao i da će na kineskoj državnoj televiziji CCTV Srbija biti predstavljena i kao destinacija za snimanje filmova.
On je pojasnio da je ugovor potpisan s turističkom platformom Fligi, koja pripada Alibabi, a koji podrazumeva turističku promociju Srbije do 30. novembra ove godine na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama WeChat i Weibo, koje su pandan Fejsbuku, Instagramu i Tviteru.
„Na svim platformama Alibabe, posebno na Fligiju, ali i na drugim kineskim platformama, kao što su WeChat i Weibo, predstavićemo sve što Srbija može da ponudi u turističkom smislu. To je ogroman rezultat koji smo postigli posle dugo godina pregovora i razgovora sa kompanijom iz Kine“, rekao je Ljajić novinarima iz Srbije.
On je izrazio uverenje da će promocija Srbije na tim platformama uticati na povećanje broja turista iz Kine i istakao da je u prvih sedam meseci ove godine Srbiju posetilo najviše kineskih turista i da je broj njihovih dolazaka porastao za 39 odsto, dok je broj noćenja porastao za 51 odsto.
„To se do sada nikada nije dogodilo. Verujemo da će se taj trend nastaviti i tokom ove godine. Ugovor koji smo potpisali doprineće da u narednoj godini poraste broj kineskih turista u Srbiji“, naveo je ministar.
Ljajić je dodao da će na kineskoj državnoj televiziji CCTV biti prikazane dve emisije u kojima se Srbija promoviše kao destinacija za snimanje filmova.
„Time otvaramo još jedan segment saradnje u turističkom sektoru. Nadam se da nam dolaze još bolji dani kada je reč o saradnji Srbije i Kine u oblasti turizma“, rekao je Ljajić.