Туристичка организација Србије (ТОС) потписала је уговор с кинеском компанијом Алибаба, која се бави глобалном онлајн трговином, о туристичкој промоцији Србије на свим њеним платформама, као и на популарним друштвеним мрежама WeChat и Wеibо, изјавио је данас потпредседник Владе и министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић.
Љајић је новинарима у Сјамену, где предводи делегацију Србије на Међународном кинеском сајму инвестиција и трговине (ЦИФИТ), рекао и да ће на кинеској државној телевизији CCTV Србија бити представљена и као дестинација за снимање филмова.
Он је појаснио да је уговор потписан с туристичком платформом Флиги, која припада Алибаби, а који подразумева туристичку промоцију Србије до 30. новембра ове године на свим платформама у Кини, као и на кинеским друштвеним мрежама WeChat и Wеibо, које су пандан Фејсбуку, Инстаграму и Твитеру.
„На свим платформама Алибабе, посебно на Флигију, али и на другим кинеским платформама, као што су WeChat и Wеibо, представићемо све што Србија може да понуди у туристичком смислу. То је огроман резултат који смо постигли после дуго година преговора и разговора са компанијом из Кине“, рекао је Љајић новинарима из Србије.
Он је изразио уверење да ће промоција Србије на тим платформама утицати на повећање броја туриста из Кине и истакао да је у првих седам месеци ове године Србију посетило највише кинеских туриста и да је број њихових долазака порастао за 39 одсто, док је број ноћења порастао за 51 одсто.
„То се до сада никада није догодило. Верујемо да ће се тај тренд наставити и током ове године. Уговор који смо потписали допринеће да у наредној години порасте број кинеских туриста у Србији“, навео је министар.
Љајић је додао да ће на кинеској државној телевизији CCTV бити приказане две емисије у којима се Србија промовише као дестинација за снимање филмова.
„Тиме отварамо још један сегмент сарадње у туристичком сектору. Надам се да нам долазе још бољи дани када је реч о сaрадњи Србије и Кине у области туризма“, рекао је Љајић.