Татјана Матић, државни секретар у Министарству трговине и телекомуникација је гостујући у Јутарњем програму РТС-а изјавила да кол-центар који је у петак, 3. априла почео са радом грађанима пружа све неопходне информације о процесу преласка са аналогног на дигитално емитовање ТВ сигнала. Број кол-центра је 18911.
„Ресорно Министарство за телекомуникације у сарадњи са Поштом Србије реализује пројекат кол-центра“, рекла је Татјана Матић.
Она је додала да ће грађани од оператера моћи да добију одговоре на сва питања везана за сам процес преласка на дигитално емитовање.
„Најважнија питања су када ће бити пуштен искључиво дигитални сигнал, у којим градовима, местима, као и какав је план преласка“, каже Татјана Матић.
Говорећи о информацијама које ће моћи да се добију путем кол-центра, Татјана Матић је додала да ће грађани моћи да се информишу о томе шта им је потребно од опреме да би могли да приме дигитални сигнал, као и све друге ствари везане за процес дигитализације, као и са могућностима које пружа овај нови вид емитовања ТВ програма.
„Почело је уручивање ваучера за сет-топ-бокс уређаје за социјално угрожене категорије становништва које заједно са Поштом Србије обављамо. Ваучери ће и у току данашњег дана стићи у Вршац на кућне адресе. Вршац је први град који ће прећи искључиво на дигитални сигнал 15. априла“, каже Татјана Матић.
Она је позвала грађане Вршца да до тада преузму ваучере и да у радњама у Вршцу купе, односно за тај ваучер преузму сет-топ-бокс који им припада.
„Преко 100 оператера у кол-центру може у једном тренутку да прихвати позиве и одговара на питања. Тренутно их има ангажованих 40 зато што смо тек на почетку, а када се буду искључивали велики региони, односно прелазили на дигитални сигнал као што је Авала тада ће бити сигурно ангажован сав капацитет који Пошта има на располагању“, рекла је Татјана Матић.