Kampanja „Falsifikati koštaju više, kupujem originale!“

Tržišni inspektori danas su u okviru kampanje „Falsifikati koštaju više, kupujem originale!“ razgovarali sa građanima u Beogradu o negativnim aspektima piraterije, sa ciljem da se smanji tražnja za falsifikovanim proizovodima na tržištu Srbije.

Odgovarajući na pitanja građana u Tržnom centru Ušće, inspektori su pojasnili slučajeve povrede prava industrijske svojine i drugih prava intelektualne svojine, naročito ukazujući na primere koji mogu izazvati dodatne, nepotrebne ili neočekivane troškove za potrošače.

Akciju sprovode Sektor tržišne inspekcije Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Expertise France – francuska međunarodna tehnička stručna agencija i Delegacija Evropske unije u Srbiji.

Kampanja

Pored tržišnih inspektora i drugih predstavnika Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, sa građanima su razgovarali i predstavnici Uprave carina i Zavoda za intelektualnu svojinu.

Građani su mogli da dobiju informacije koje im mogu koristiti da se pravilno opredele za kupovinu originala i da imaju negativan stav prema falsifikatima, radije nego da se suoče sa negativnim posledicama od izloženosti rizicima koji oni nose za potrošače.

Samim tim daće prednost napretku ekonomije zasnovane na znanju i zaštiti prava intelektualne svojine.

Posetiocima su podeljene informativne brošure, a mogli su i da popune anonimne ankete i time slobodno iskažu svoje stavove i mišljenja o ovoj temi.

Akcija će biti nastavljena 3. aprila u TC Delta i 9. aprila, u TC Merkator.

Kampanja je deo projekta „Sprovođenje prava intelektualne svojine“ koji je Evropska unija finansira sa 2, 8 miliona evra iz pretpristupnih fondov.