Помоћник министра за туристичку инспекцију Гордана Радосављевић рекла је да је за првих осам месеци ове године поднето укупно 1.428 пријава грађана, од чега се 1.078 односи на угоститељску делатност и 350 на рад туристичких агенција.
Инспекција је утврдила да је од 122 пријаве које су односиле на рад туристичких агенција, 35 одсто основано, јер оне нису извршиле све уговорене и наплаћене услуге, изјавила је за Танјуг.
Радосављевић је навела и да је у 67 случајева, или 55 одсто, постигнуто да агенције оштећеним путницима врате износ, сразмеран неизвршеним услугама, у укупном износу од 1,93 милиона динара.
Она је казала да су протекле туристичке сезоне одузете су лиценце туристичким агенцијама „Меџик турс & травелс“ у Београду и „Шери травел“ у Новом Саду, а започети су поступци за одузимање лиценце за још седам туристичких агенција.
Према њеним речима, највећи број пријава незадовољних грађана односи се на случајеве неизвршења или непотпуног извршења услуга обухваћених програмом путовања.
Путници су се највише жалили да је ниво комфора мањи од уговореног, на неодговарајућу категорију смештајног објекта, јер немају програмом утврђене садржаје и да су удаљени од плаже више него што је наведено у програму.
Примедбе су се односиле и на то да плажа није пешчана, да су водичи нестручни и нељубазни, на хигијену смештајног објекта, буку у непосредној близини хотела, врло оскудан јеловник и слично, навела је Радосављевићева.